A cozy evening at home

Har nyss haft mys kväll men älsklingen, blev kyckling sallad med ceasardressing och var sin cola.
Till maten så blev det film, kvällens film blev sista Resident Evil som gjodes förra året.

Varit vaken hela natt så när jag väl kom till älsklingen vid 13:00 så decka jag på hans säng, somna till och med på bussen till honom, nicka till några gånger innan jag kom fram och så långt är det inte. Så jag vakna kanske för 1 och en halvt timme nästan, så har inte varit vaken så länge.

Men i morgon så måste det verkligen städas här, skulle egentligen göra det idag, men eftersom att vi båda var otroligt trötta så blev det inte av idag, men i morgon så blir det att ta sig i kragen och verkligen städa.

Men nu ska jag surfa vidare

Kram
Linnea



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback