Age of Empires Online

Håller på att installer ett nytt online spel som heter Age of Empire Online, tyvätt så har jag ingenmus till datorn så får försöka att spela med bara musplattan på killens bärbara, men kommer nog att ta med mig hem i från min usb mus, då kommer jag verkligen kunna spela ordenkligt.
ska ändå på stan idag så då kommer jag passa på att åka hem och hämta lite saker för att kunna underlätta mitt spelande, hoppas jag kommer tycka det är kul så jag kommer spela i timmar :)
Då har jag ju nåt underhållande så man inte bara sitter och gör ingenting, finns inte alltid nåt att göra på FB och har dock inte så mycket annat och roa mig med.
Kommer bli mer roliga saker att göra om det nu blir så att jag köper mig en digital systemkamera, då kommer man vara ute så mycket mer då jag älskar att ta natur bilder.
Men nu ska man börja göra sig i ordning vill inte missa bussen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback