bedtime for the lady

Man känner nu hur ögon locken faller allt längre ner och man känner att man borde sova, dagens typ frukkost blev kyckling sallad och dressing samma som det blev till middag. fick nåt ryck idag och la upp lite kläder och smycken jag vill ha har sutit så otroligt mycket nuoch lekt med photoshop, jag kommer nog aldrig sluta leka med det programet nånsin, det ända som fattas är att ha en riktigt bra kamera.

Nu börjar jäspningarna komma allt oftare och nu blir det nog att dra sig till sängen, får skynda mig så jag inte somnar över datorn villket inte vore en så bra ide, skulle bara sluta med att jag får ont i nacken och ryggen och det är inge kul har redan problem med ryggen som det är.

Men ha en bra dag nu alle sammans

Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback