I HATE this place!

Jaha då var man hemma igen, hatar och vara hemma, men ibland så måste man je killen lite space. Jag respekterar honom och hans önskemål och ibland inne bär det att jag måsste åka hem till min lilla jävla lägenhet.

Men jag kan i alla fall längta till i morgon då jag och älsklingen ska ha en helt underbar kväll tillsammans på O'learys, vi ska fira båda våra födelsedagar samtidigt med en mysig middag.
Så i morgon ska man göra sig extra fin för sin lilla älskling, han är värld allt i världen.
Han har ställt upp för mig i alla väder och jag älskar honom för det.
Idag så är det 1 år och 11 månader sen vi blev tillsammans så nästa månad den 20 så blir det våran 2 års dag och jag kan säga redan nu att det är mitt längsta förhållande hitils, eller det var det redan när det passera 3 månader :P

Jag är glad över att jag har min älskling och om ni nånsin hittar nån som står brevid er och hjälper er och älskar er för den ni är, då kan jag säga redan nu släpp fan inte taget om den personen, det kan vara erat största misstag.

Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback