Let go!

ja ni ser kanske att jag är lite skum på bilden nedanför men till mitt försvar så har jag sjukt tråkigt och man måste ju roa sig med nånting, jag är inte direkt nån videobloggare så jag håller mig till att ibland se helt störd ut på vissa bilder, det är okej och skratta för jag vet att jag ser inte normal ut där, men ibland måste man få släppa lite på tyglarna och inte hela tiden vara seriös på alla bilder, fan vad trist det skulle bli i längden om man tänker efter lite kul måste man få va.

Jag tillexempel har mina barnsliga stunder och det anser jag att alla har rätt till hur gammal man än blir, man brukar ju säga att man ska vara barn så länge man kan, men sen så kommer ju alla vuxna och säga nu ska ni ta ansvar ni kan inte hålla på och larva er hela tiden nu ska ni studera klar och skaffa er ett jobb direkt efter och tjäna pengar, ni får ha roligt när ni är små och när ni blir gamla.

Jo man har ju kul när manär liten, men vad ska man gör för kul när man blir gammal, då lever man säker på massa mediciner och bor på ålderdoms hem, det ända roliga man kan göra då är att spela domeno med käringen som bor i rumet brevid dig, alltså lite kul måste man ju få ha medans man än har ork med det, och barn är nog ganska överskattat, passa på och ha kul medans ni kan sen kommer det bli jobbigt när ni väl ska ploppa ut ungarna, räkna med lite sömn.

Jag inte helt i mot barn det kan jag säga redan nu men jag har haft folk runt om kring mig och inse att livet består inte bara av att jobba, gifta sig och skaffa barn, det finns så mycket mycket mer. Men jag kommer ju skaffa barn när jag blir upp mot 30-35 eller nåt får då är det ju inte så mycket kvar att göra.

Så jag tycker att ni ska leva livet medans ni kan låt inte samhället stoppa dig från att göra det du vill och snälla ni skit i moralen den onödig.

Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback