Maybe I should stop smoking?

Ska försöka att kanske sluta röka och försöka med att snusa igen för att sen sluta helt, men jag vet ju hur det gick förra gången (inge bra), så jag får väl se hur det går nu när jag ska försöka igen ska röka klart paketet jag har nu.

Men även om jag tänker efter så vill jag som inte riktigt sluta även om jag vet att det inte är bra för mig, men jag har sen länge tillbaka slutat bry mig om mig själv, ser som ingen mening med det ibland, men man får väl se om jag klarar det annars så får jag väl bara fortsätta som vanligt.

Kommer nog sakna mäst att ha en cigg i handen, bara kännslan gör att man vill fortsätta, sen så har jag nu hållt på i snart 6 år, så man är ju ganska beroende.

Jag minns när jag var liten att jag aldrig ville varken börja röka eller dricka, men båda gör jag nu.
Men jag tror att anledningen till att jag börja röka var att jag hade en av mina föräldrar som röker och jag hade några stycken runt om kring mig, så det blev väl bara en naturlig sak, man såg det som inget dåligt när man börja.
Sen på det så var jag ganska deprimerad, med tanke på att samma år hade min låtsas pappa tagit livet av sig, så rökning vart väl nåt man valde att vända sig till.

Nog ångrar jag mig att jag börja och så, men gjort är gjort, man kan alltid försöka att sluta, men sen är ju fråga om man verkligen vill det.

Jag ska ge det ett försök, men då gör jag det för alla andras skull och inte för min egen.

Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback