I do what I want!

Sitter här och funderar på vad man ska göra, vakna för kanske ett tag sen då jag ite gick och la mig förrens 4 halv 5 på eftermiddagen, men man kan säga att jag soma riktigt fort.
Köpte mig ett nytt linne igår på H&M för 99kr, blev riktigt nöjd ar på mig den nu.
Sen så var jag på möte i grån angående kontakt person känns så skönt att saker verkligen håller på att häna, sen på fredag så blir det möte med en studivägledare som jag hoppas jag hjälpa mig med att börja på gymnasiet igen.

Om jag inte kommer in så blir det nog att jag bara tar foto kurser så jag kan komma igång med mitt intresse, jag vet att om det blir så, så kommer många vara imot det men det är ett val jag gör själv, så låt mig va mitt liv mina val!




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback