Why must everything be so damn hard

jag blir så otroligt frusterard när jag inte kan vara hos nån för länge kommer aldrig kunna bo under samma tak som nån nånsin.
Jag klarar dock några dar om man är tätt in på varandra hela tiden men sen så går det bara utför mitt humör börjar svänga och allt gör mig irriterad och på dåligt humör, ibland vet jag inte varför jag blir irriterad speciellt om det bara är små grejer då känns det så otroligt löjligt.
När man sen har fått skricka av sig lite så kommer tårarna för man känner sig så otroligt dum och besviken på sig själv för att man har utsätta den här personen för sitt kassa humör.
Önskar det kunde vara bättre, önskar jag slapp ha det så här, att det bara skulle bli bättre.

Vill inte att det här ska förstöra mitt liv totalt.




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback