Aj ont!

har haft ont i tån nu i över 24 timmar, vet inte varför jag har ont, jag har inte slagit i den eller nåt och den är inte svullen, det är nåt knas med den, men har jag tur så gårdet över.
 
Emn är super glad idag för killen har äntligen fåtför sig att installera sims 3 på den bärbara. wiieee fatta hur mycket jag kommer spela älskar sims mer än nåt annat spel, men många anser nog att sims är bara ett virtuellt dock hus.

Men jag älsar det och jag vet det finns mer som håller med mig om att det är ett kul tidsfördriv, svårt att släppa taget :P
 
Men nu ska jag kolla på mera minecraft på youtube, det är en kille där som jag tycker är riktigt duktig och det är en kille som kallas Keralis på youtube, kolla gärna in honom om du gillar minecraft :)
Jag ska nog själv börja om man får pengar att kunna köpa det :P
 
Men nu ska jag sluta babbla så ni får ha en fin kväll nu alla
 
Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback