Skola!

ja då har man börjat skolan då, känns faktiskt skönt att sitta i skolbänken igen, det som även
är skönt detär att det är inte lika intensivt pluggande som det var föut när man gick i skolan,
nu har jag bara 4 ämnen för en termin.
 
det är då 4 100p kurser.
Idag så var det bara svenska och engelsa, på svenska var et lite info och sen en disskution om en text.
På engelskan vart det bara en diagnos, så våran lärare skulle se vars vi låg och sen gör upp en termins plan efter det.
 
Men jag lovar att det gick åt skogen på grammatiken för mig det är verkligen inte min starka sida, tog typ bara det som lät bra, sen om det är rätt det får man se.
Som tur var så blir det inga betyg på den, så det behöver jag inte oroa mig för.
 
 
Men nu ska jag kolla på project runway som jag missa i går
 
Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback