Länge sen!

Nu var det länge sen jag skrev, men har varit borta en del, så har inte blivit och vara vid datorn nåt, har funnits så mycket annat och göra.
 
Den här månaden så blev det att vara hos pappa på hans dag, sen körde pappa mig till min älskade mormor, som jag var hos ett tag.
Sen i tisdags så vart det att åka till Boden och fira min trollkarsfarbror som blev ett år äldre.
Och den dagen fylldes med mat så min mage fick en chock xD
 
Men nu är man då hemma igen efter en härlig månad med älskade släkten.
 
Ska snart se på film fick nåt knep och ska se hellboy båda filmerna om jag orkar, men dom är så underbara :)
 
Till middag idag så blir det troligtvis sparris &skink gratäng, mums killen är kock.
Ska jag laga mat så slutar det baa med en katastrof
 
Men nu ska jag surfa vidare och lyssna på musik innan jag ska se på film :)
 
Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback