Soon!

Snart så ska man ta bussen till min pappa i Luleå ska fira hans födelsedag på tisdag.
 
Efter det så blir det att fara till min underbara mormor, som jag inte träffar så ofta och saknar massor, ska bli så otroligt kul kan knappt bärga mig :) Min mormor kommer alltid finnas i mitt hjärta och hon betyder allt och lite till för mig!
 
Även om jag inte har varit hemma länge så är det alltid kul att fara på resor till släkten, alltid nåt kul som händer och det blir alltid roligare om man inte träffar dom så ofta, :)
 
Troligtvis så kommer jag även på pappas dag att få träffa för första gången mitt andra kusinbarn, jag har sätt massor med bilder på henne och hon ser så otroligt söt ut, det längtar jag massor till då jag älskar barn så otroligt mycket :)
 
Men nu ska jag antingen spela sims eller kolla på serie beror på vad man orkar med.
 
Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback