2012-06-16

Idag så har det blivit att jag och min familj åkte till smultronstället mums, blev att man tog en blueberryhill, åt klart först :)
Nu efter jag har tagit prolaktas i 3 dagar så kan jag nu änligen dricka mjölk, känns otroligt kul att inte behöva tänka lika mycket, ännu har inte magen klagat på glassen även om det är 2 timmar sen så det är ju ett gott tecken.

Som vanligt så är nu min broder här och klagar på mig och ska vara vid datorn, men jag är snart klar, hatar när folk stressar mig när jag sitter vid datorn, jag gör saker i min egen takt annars blir jag bara på dåligt humör och då är jag inte kul att vara med.

Men nu ska han få ha datorn innan han chatar sönder sig på mig.

Men kram på er nu och hoppas ni gilla bilderna nedanför.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback