Vattenkrig :P

Nu har grabbarna i familjen lekt vatten krig eller dom manliga barnen i alla fall, hihi tur att inte jag var med då hade jag varit dyngsur nu, bää.
Men det var kul att kolla i alla fall, bättre än tv om man kan säga så :P

Till middag idag så har mamma lagat eller hon lagar just nu boeuf bourguignon, mums..

I morgon är det plannerat att vi ska åka till smultronstället mums, längtar massor och nu kan man änliten äta laktos nu när jag har tagit prolaktas, så i morgon kan jag intrudisera laktos i min mat, äntligen så kan man äta glass på riktigt.
Nog för att det var gott i går med två kulor hallon- och persika sorbe.

Men tänkte lägga upp bilder sen på min blöta bror som jag tog på honom efter vatten kriget, tror inte dom andra ville vara med :P
var dock svårt att få till vattnet med min kassa mobilkamera då man inte kan  bestämma slutar tiden, så man får nästan gissa sig fram, ibland så trycker man frö snabbt och det inte blir nåt eller så går det för långsamt, suck..
Men några bilder fick man till, han är så rolig busfröt,

Men nu blir det mat lägger nog upp bilder sen.

Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback