A Day in Town!

Idag så var men på stan med Emma och tog en fika på Mekka, riktigt gott var det med en bit morotskakka och en god latte med vanilj, sen efter fikan så följde jag med henne till busstationen.
Efter jag hade lämnat av henne så gick jag vidare till AF för att skriva in mig där som arbetsökande med lite förhinder hihi.

Så nu känner man att man har åsta kommit nånting idag även om man fortfarande är lite snuvig, så nu ska man bara sitta och vänta på att mickael eller vad han nu hette ska höra av sig från UT så det kan börja hända nåt, kommer då troligtvis att få ersättning av dom för mina studier för hösten på VIVA Komvux.

Äntligen så händer det nåt.

aja ska kolla vidare på FB och se om nån kul är inne som vill snacka eller nåt, men kommer nog sluta med serier.

Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback