Fuck alla Ideal!

Jag vet att jag inte är smal eller snygg, men jag känner att det inte ska ha nån betydelse så länge man är den man är, jag tycker inte att man behöver ha Anorexia bara för att räknas som snygg.

Det värsta egentligen med att jag ser ut som jag gör är att jag kan inte köpa kläder hur som helst, finns oftast inga i min storlek om man inte går på speciall avdelningen av butiken, jag tycker det är diskreminerande, man ska väl inte sär behandlas bara för att man är lite större, eller?

Jag tycker man ska vara nöjd med sig själv som man är, men om nu väljer att förändra sig så ska man göra det för sin egen skull och inte för andra och samhället, jag tycker man ska då göra det för att man ska själv känna sig bättre och mer nöjd med sig själv, och man behöver inte alltid lägga sig under kniven för att bli snygg, alla är vi unika, hur vore världen annars?


Bildkälla: Google



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback