Så tråkigt!

Nu sitter man här hemma igen och har inget och göra, önskar man kände mer folk här, men är man blyg så är man.
Blev att sova hos Älsklingen i går till idag, var nästan 6 dagar sen jag såg honom då, men jag var först sjuk villket var otroligt typiskt sen så börja han och plugga till sitt körkort för moped, villket gör att han inte har så mycket tid.

Men vi fick i alla fall en natt tillsammans, det känns skönt man äntligen fick hålla om honom och få pussa på honom.
Det som kommer bli jobbigast det kommer nog vara när jag åker söder över och inte kommer få se honom på ett tag, men det är väl sånt man får räkna med när man har familj där nere man inte serså ofta så dom vill ha mycket tid med en.

Fundera på att kolla på serie men har ingen som jag vill se just nu har precis sätt två filmer, eller den första vet jag väl inte om det var en film direkt det var med Magnus Betner och den andra var andra filmen av Sherlock Holmes.

Men nu ska jag försöka hitt på nåt ha en underbar kväll nu.

Kram
Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback