Tänk om..

jag inte hade gjort min abort för ett tag sen, då kanske jag inte skulle sitta här utan amma en liten bebis, det känns så konstigt, tanken skrämmer mig lite.

kan inte riktigt tänka mig som mamma jag är så ung än och för mig att ta det ansvaret är inget för mig just nu, nog för att jag inte gör nåt om dagarna och det skulle fylla mitt liv med nånting, men jag ska inte ha barn än jag ska vänta till jag är åtminstånde 30 och mitt liv är nästintill slut.

Men ibland så önskar jag faktiskt ibland att jag inte hade gjort abort, men vad ska man gör gjort är gjort och jag vet själv att med tanke på mina problem och så, så kan jag nog säga med stor säkerhet att dom skulle ta barnet ifrån mig och det skulle jag aldrig kunna leva med, jag ser själv min kompis som inte får se sin son så ofta, jag har inte psyke för det, då skulle jag verkligen gå i botten.





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback