Bäddad säng.

Var utråkad så bädda rent sängen igår, men det var skönt att få sova i en ren bäddad säng. halsen jävlas fortfarande men det börjar bli bättre, var till vårdcentralen idag kan ju säga att dem 200 kronerna var bortkastade det ända dem gjorde var att lyssna på mitt hjärta och mina lunger och kolla i min mun för att sen komma fram till att det inte finns nåt att göra, dem räkomendera bara att ta alvedon och ipren tills det bli bättre, det hade man ju inte kunnat räkna ut själv. Men sen så hade hon ett lite konstigt sätt att se på det då hon sa att jag inte behövde sätta in antibiotika så därför så tänkte hon inte göra ett test på mina halmandlar om jag har streptokocker, lite bakvänt tyckte jag. Man gör väl test för att se om man behöver sätta in nån medicin. Aja kan bara vänta nu på att det ska gå över men blir det värre så ska jag åka dit igen och kasta utterligare 200 kr på dem. Blä för Backens vårdcentral eller hälsocentral som det heter nu.
 
Nu ska jag gå och ta mig en piggelin och ta det lugnt framför datorn.
Kram på er alla och hoppas ni har en bättre dag än mig.
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback