Besök!

Nu har pappa och farfar åkt hem, dem sov här en natt, blev mycket kaffe då dem var här, själv dricker jag inte. Strax efter dem kom hit så for vi och handla middag och andra små prylar och bra och ha saker.
Blev en god middag med Grillat, potatisgratäng och majs för mig, pappa och farfar drack lätt öl och jag drack cider. Sen gjorde vi inte så mycket dem såg nyheter vid 18. sen satt vi bara och prata fram till 20 och sen somna vi alla tre. Blev en tidig kväll, men var uppe sedan 6:13 så inte så konstigt att man blir trött så tidigt. Idag så vakna man 7 och ställde om den ända klockan jag behövde ställa fram. Sen så blev det frukost och mer pratande och vid 9 så åkte dem hem ^^
 
Min farfar
Pappsen
Köpte två nagellack dem hade 2 för 40 på ica kvantum, måste ju passa på. dem heter LaFemme svart och orange
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback