Folkhögskola

 
 
Hej alla länge sen man skrev nu, har nu börjat på folkhögskolan i umeå, går där i 3 månader via AF mer som en prövotid. Men vill jag fortsätte får jag sen förtur när jag söker in på riktigt.
Känns kul att plugga och ha nånting att göra är så less på att sitta hemma och ha tråkigt. Så man kan ju säga att jag har blivit gladare av att börja skolan och det trodde jag aldrig att jag skulle säga då jag hata skolan då jag var yngre. Men måste säga att folkhögskolan är en helt annat upplevelse, mycket bättre än komvux som jag prova tidigare men misslyckades med.
Man önska att man prova folkhögskolan först så kanske jag hade kunnat komma mycket längre nu. Men alla gör vi misstag och kan vara lite efterkloka.
 
Nu ska jag ta mig lite lunch och smsa med väldens underbaraste kille som finns ^^
 
Ha nu en bra dag allisammans hoppas ni haft ett roligt sportlov


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback