Tufft, så tufft!

Nu ska man överleva den här dagen utan W, jag blir så knäpp. igår blev det så jobbigt att grät vid 3 tillfällen, men jag kanske är bara löjlig.
Man blir så här när man är van att han ringer på morgonen, säger godmorgon och ringer på kvällen, säger godnatt. Sen några samtal där i mellan, och nu när han är i norge så kan jag inte prata med honom alls det är tufft att inte få höra hans röst, nog jobbigt att man inte har kunnat ses på en månad. Men jag sa att han skulle ta chansen när han fick det, så får väl skylla lite mig själv.
 
Men jag får prata med honom på söndag hoppas jag, kommer nog inte villja lägga på då.
Sen så ska jag hälsa på honom nästa helg jag har bestämmt mig för det. Nu har det gått för långtid utan honom.
Jag behöver kramar!
 
 
 
 
Men nu ska jag fördriva dagan så gott jag kan
Kram Alla


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback