Påsk middag, Nya skor och Födelsedag

Idag så ska jag med älsklingen på påskmiddag ska bli så kul och massa god mat, tror mycket av maten har nog älsklingen lagat han är så duktig. igår så hade jag en super trevlig födelsedag mad massa bullar, dumlekakor och maräng tårta, mums. sen när alla åkt så satt jag och killen och bara höll om varandra i soffan så mysigt så, sen vill jag gå på media markt för jag skulle ha det nya sims 4 dags att jobba. Men när vi kommer fram så hade dom hunnit stänga bara några minuter tidigare suck, så min plan med att ha alla sims 4 spel i förpackning sprack så köpa via origin, kunde inte vänta längre, ville verkligen spela.
 
Medans jag vänta idag på att tiden ska gå så köpte jag mig två par nya skor på Ellos, en riktigt bra sida som jag verkligen litar på. ett par vita och ett par svarta låg skor med högt skaft.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback