Dag 2

 
Andra dagen av redovisnings veckan och morgon dagen närmar sig, är så nervös. Jag hoppas för allt i världen att jag inte kommer prata för fort eller för lågt, kommer säkert stamma och massa annat, hatar och prata inför folk, det är nåt med det som gör mig så nervös att jag bara vill gräva ner mig i ett hål och gömma mig där tills det är över. Så allihopa håll tummarna för mig att det kommer gå bra, är så nervös.
 
Idag så blir det tvätta efter skolan woho not. men det behövs som om man ska kläder och ta på sig. men känns alltid skönt när man gjort det. i morgon efter skolan ska jag ta min promenad igen försöka passera 30 minuter och dunka massa musik i öronen. gåstavarna gör det såå mycket enklare och läöttare att gå, speciellt nu när det är plus grader och halt ute. vi har nu 6 plus grader ute, så det ganska skönt.
 
Men nu ska jag fortsätta här ha en bra dag alle sammans kanske skriver mer i kväll.
Kram Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback