Veterinär och kallt.

Idag så var man till veterinären med sigge blev så ororolig när jag hitta blod i hans avföring, men det var inge allvarligt sa dem, ska bara he olja i hans mat, köpa kattmalt som han ska få när han fäller sin päls som han gör nu och sen så ska jag även avmaska honom för att vara säker. Men nu kan man andas ut och ta det lugnt. det jobbigaste med att gå till vetrinären var nog att det är så satans kallt fick röda fingarar, när jag såg på mina händer på vägen hem så börja dem bli blå, tror inte det är så bra, sen så kan ju inte sigge lägga sig i mitten av buren utan han ska ligga längst in så blir ju baktungt, inte lätt att bära då.
 
Men nu ska jag snart iväg och hälsa på en kompis så då blir det fullmundering på ska inte frysa den här gången. Det räcker med frysande nu.
 
Kram Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback