Påväg hem

Sitter på bussen hem och är lite små nervös ju närmare hem jag kommer då jag vet att min älskling kommer stå på busstationen och vänta på mig. Kommer krama på han massa. Varit ifrån varandra i 15 dagar, så det är 2 veckor utan pussar eller kramar, tror jag blivit lite knäpp av att vara ifrån han så länge. Men han ska sova hos mig i natt och då ska jag hålla om han hela natten om jag kan. 

Tiden hos mormor var så kul, hann kastrera sigge och chipmärka han och spela bingo på både jul och nyår, på nyår vann jag 100 kr. Känner mig lite rikare. Är så glad att jag har min mormor, skulle inte klara mig utan hennes stöd. Tack för att du finns mormor, du är bäst. 

Nästa gång jag ska till mormor vill jag att älsklingen ska följa med och få träffa min älskade momo. Goaste tanten i världen.

men nu ska jag ta en tupplur och komma närmare och närmare hem.

kram Linnea



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback