A New Day

Gomorgon
Börja dagen med att äta en tallrik havregrynsgröt och en stor kopp te medans man fyller hjärnan med nyheter från TYT. känns som att det kommer bli en seg dag idag, men hade då den bästa drömmen på länge och det var att jag hade en diskmaskin, alltid varit avundsjuk på människor som har diskmaskin.
 
 
Var riktigt underbart väder igår en av dem varmaste dagrana i svergie i år tydligen, så nog är sommaren på g men sen såg man på smhis app att snön är på väg tillbaka, neeeeeeejjjj!!! vill inte ha nå mer snö nu vill kunna ha mina shorts ute, var dum nog och missa min chans att ha dem igår.
 
Men nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra idag. funderar på att antingen se dem sista resident evil filmerna eller spela.
Får fundera mer på det så får jag se vart jag landar.
 
hoppas ni alla får en bra dag
Kram Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback