Long Time No See

 Hejsan, vet att det varit väldigt tyst, men mitt liv har varit lite upp och ned och överallt. men nu känns det som att tåget är på spåret igen, kapat med människor som inte är bra för mitt mående och även hittat en kille som gör mig glad och som förstår mig.
Så det är då på väg åt rätt håll så är glad över det, nu ska man bara hoppas att det bara fortsätter så här.
 
Nu sitter man här och skriver med öppen balkong så man får små vinpustar lite nu och då mot fötterna och Sigge får titta ut utan att vara ute så han är nöjd. Medans jag skriver så dunkar jag nog musik för hela granskapet, men känner mig glad idag och har bara lust att sjunga med i nästan varje låt som spelas. Min vilja att sjunga har mer och mer kommit, sjunger nästan varje dag nu dock för mig själv där ingen hör eller ser.
 
Men ska nog våga mig fram nån gång.
 
Men igår var en riktigt bra dag var på en underbar promenad med min underbara kille tog lite bilder men bara med mobilen då jag var dum och lämna system kameran hemma, men får ta med den nästa gång vi tar oss ett äventyr :)
 
Men blev några bra bilder.
Näh måste ta tag i mitt fotograferande igen, jag tycker ju det är kul varför sluta jag för.
Ibland så förstår jag mig inte på mig själv.
Men nu är man sugen på att gå en till promenad med killen nästan så det kliar i bena dem vill röra på sig. Kan ju gå själv men inte lika kul.
 
Men nu ska jag fortsätta att sjunga med till musiken och kanske dansa där ingen ser mig hahha :P.
Kram Linnea


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback