Redo för helgen

Idag så ska man bli hämtad av killen och ska göra lite ärenden och handla mat. sen ska vi till han och sova där, kommer bli super mysigt. Sen i morgon så blir det en tur till hans familjs stuga, är så fint där så kommer ta med kameran och ta några bilder eller många bilder... beror på hahah.
 
Sen så längtar jag till söndag för då ska jag göra gelenaglar, får det helt gratis så kommer ha långa naglar för första gången på evigheter. hoppas det ska hjälpa mig att sluta bita på naglarna, man kan ju alltid hoppas..
 
Tog en bild idag på mig själv och redigera den, inte så bra som jag velat men blir bättre ju mer jag utforskar photoshop.
 
Men måste säga jag är inte så mycket för att ta porträtt är mer för natur bilder lättare att ta kort på, då det är stilla object och man kan ta mycket fina bilder i naturen.
 
Just nu så vill jag bara tiden ska gå snabbare, tycker tiden går så långsamt. Men tyvärr så är det inte som i sims där man kan trycka på 3 och då ökar hastigeheten haha, I wish.
Men nu ska jag fortsätta se på youtube och även kolla om jag missat nåt jag behöver i min packade väska, tror jag ska ha allt jag behöver, för en natt.
 
Hoppas alla har en bra dag
Kram
Linnea
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback